Żeby działalność była opłacalna, jej prowadzenie musi zostać nagłośnione. Bez względu na to, czy pracujemy na własny rachunek czy dla kogoś, odpowiednia promocja i reklama prowadzonej działalności albo też oferowanych usług są wręcz niezbędne. Odnosi się to także do działalności e-biznesowej. Jej promocja jest o tyle prostsza, że można wykorzystać do niej te same narzędzia, które wykorzystujemy do pracy, czyli po prostu Internet i dostępne tam strony. Gdzie można promować swoją działalność? Pierwszą i podstawową naszą wizytówką jest oczywiście strona internetowa, na której zawarte są szczegóły prowadzonej przez nas działalności – prezentacja produktów czy też usług, zdjęcia, teksty, dane kontaktowe, zasady nabycia. Gdzie jeszcze można się promować? Oczywiście, na portalach społecznościowych. Warto także wykorzystywać strony, na których zamieszczać można różnego typu ogłoszenia. Oczywiście, reklama nie musi zakończyć się tylko na przestrzeni internetowej. Do im szerszego grona osób dotrzemy, tym większe szanse na zdobycie potencjalnych klientów czy odbiorców naszych usług, a przecież o to właśnie nam chodzi. Może warto też zatem reklamować się w innych mediach: prasie, radiu, telewizji? Wszystko zależy głównie od tego, jaki pomysł mamy na reklamę i jakie środki finansowe możemy na nią przeznaczyć.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply