Pomysł, pewność, że chce się go zrealizować, a potem załatwianie wszystkich formalności i własna firma z marzenia zmienia się w rzeczywistość. Jest to dopiero pierwszy krok w długiej drodze do osiągnięcia sukcesu. Kolejnymi są nawiązywanie pierwszych kontaktów handlowych, realizowanie pierwszych zamówień, oraz wprowadzenie firmy nie tylko na rynek krajowy, ale i ten wirtualny, który w wielu przypadkach okazuje się zdecydowanie ważniejszy. Najtrudniejsze okazuje się z całą pewnością zaistnienie w świadomości innych firm, potencjalnych klientów, ale również i konkurencyjnych firm. W efekcie zarówno wprowadzenie firmy na ten rzeczywisty, jak i ten wirtualny rynek jest bardzo trudnym wyzwaniem, na które często potrzeba bardzo dużo czasu. O ile samo założenie firmy zajmuje coraz częściej kilka chwil, o tyle praca nad jej marką, nad dobrą opinią o firmie oraz budowanie do niej zaufania klientów jest zadaniem, które nie tylko wymaga bardzo dużo czasu, ale i dobrze przemyślanych działań promocyjnych. Zazwyczaj to właśnie od promocji zależy to, ile czasu jest potrzebne na zdobycie pierwszego zamówienia, jak odbierana jest nowo powstała firma przez otoczenie, ale promocja decyduje również o tym, czy firma, która działa w wirtualnym świecie ze swoją ofertą dociera do internautów i spotyka się z ich zainteresowaniem.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply